Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

tisdag 11 oktober 2011

Inspiration för livet -IKEA

Innan jag fortsätter med helgen i Göteborg så blir det några minuter tillägnat Sveriges genom tiderna största förtag, jag menar självklart IKEA. Jag är precis hemkommen från en tvådagars utbildning i trakterna runt Älmhult där IKEA´s hjärta finns. Jag har haft upplevt & sett saker som jag aldrig kunnat ana & känner mig idag väldigt stolt att ha det jobbet som jag har. Jag tror inte folk förstår hur viktigt IKEA är för oss, både historiskt & för framtiden. Träffar ni mig framöver så ska jag gärna berätta om mina upplevelser ;0)

Before I continue with our weekend in Gothenburg, I will give a few minutes dedicated to Sweden's largest company ever, I mean of course IKEA. I just returned from a two-day training in the area around Älmhult where IKEA's heart is. I have experienced & seen things I never could imagined & am now very proud to have the job that I have. I do not think people understand how important IKEA is for us, both historically & for the future. If you meet me in the future I'll gladly tell you about my experiences :0)


I måndags besökte jag för första gången IKEA museum i Älmhult, super kul!
IKEA´s vision & grund värderingar är fantastiska. Hur många får dessutom inte egna idéer av IKEA som är en outtömlig källa på kreativitet & framåtanda :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar