Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

tisdag 23 augusti 2011

Lunch kontra middag

Idag blev det varken hemlagat till lunch eller middag. Pressat schema med lathet avgjorde detta, emellanåt tycker även jag att det är skönt att slippa tänka på vad ska jag laga idag. Jag kan säga att lunchen var sund, helt i min smak & att middagen sent i kväll var mindre hälsosam, men WTHF, sån´t händer ;0)

Today it was not homemade either for lunch or dinner. Healthy salad for lunch from the cafe outside my work & unhealthy home delivered pizza for dinner...



Lunchtallrik, bulgursallad med diverse grönsaker, kikärtor, ruccola, soltorkade tomater, solrosfrön & grillad halloumi intogs vid cafét precis utanför jobbet...
Middag, pizza hemkörd & inköpt via Pizza online. Jag hade beställt en inbakad, men fick denna som blev lite av en besvikelse... Det blir dock en ny mat dag i morgon!

1 kommentar: