Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

fredag 26 augusti 2011

Hej fredag!

Fredag IGEN! Vad hände med ännu en vecka?! Men så är det väl när livet är kul ;0) Dagen är fullspäckad, Alfons är på dagis, jag jobbar med spännande saker & Daniel renoverar hemma med en VVS gubbe (lutar åt att vi får en tvättstuga snart). Senare i eftermiddag ska jag fixa med det sista inför morgondagen plus sätta mig en stund på Studio K & låta Kristin gå lös på mitt hår -LÄNGTAR! Vi väntar också på en övernattande gäst & ja... Fullt upp!

Nu måste jag också hinna komma på något att äta i kväll, för ovanlighetens skull så har jag ännu inte gjort det :0)
Hoppas ni får en trevlig start på helgen, det ska jag ha!

Friday AGAIN! A day with a packed schedule, Alfons is in kindergarten, I work with exciting things, Daniel is renovating. Later this afternoon I'll fix my hair at Studio K & I also have to get some last things done before saturday -BIG party day! So my friends, hope you get a nice start to the weekend, I will :0)



Förra söndagen grillade Daniel hamburgare, absolut en rätt som smakar bäst hemma!
Vi åt också färsk majs som först förvälldes ca 10 minuter innan den grillades. UNDERBART gott med en massa smör :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar