Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

fredag 8 april 2011

Redo för dagis

Vi håller på med inskolning av Alfons på dagis. Idag är det pappa som följer med, jag har åter igen en magsväng av viruset som tydligen INTE vill lämna min kropp :0( Solstrålen Alfons hade bråttom iväg, pappa hann knappt dricka upp sitt kaffe ;0) Vad dagen bjuder på för min del är oklart, jag har fullbokat schema, men magen få bestämma... HOPPAS NI FÅR EN SKÖN START PÅ HELGEN :0)

Alfons on his way to preschool with dad. I will be home with my very stupid stomch -still not well :0(
Wish you all a pleasant start of the weekend :0)


Så där, då var min mössa på plats...
Hmmm, vem har slängt mina stövlar där borta...?
Sådär, mina stövlar...
Hihi, men först måste ytterkläderna på ;0) Ha en fin dag, KRAM ALFONS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar