Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

måndag 28 mars 2011

Jag längtar efter...

Sol, värme & framför allt grönskan! Jag hittade några gamla bilder, blommande fruktträd & odling från vår trädgård... Det kliar i mina fingrar efter att få komma igång ute. Daniel röjde hela lördagen utomhus, blev super bra :0) Nu skissar jag på lite idéer, men jag säger bara: Otroligt så många timmar vi har lagt ner i & runt omkring vårt hus... Å typ bara kommit till hälften!

Min dag har varit lugn, min mage är fortfarande dålig :0( Men det tar sig, hoppas att sova på saken löser en hel del bekymmer ;0)

I´m so looking forward to sun & greenery outdoor! Found some old pictures of our garden...

ÄLSKAR & LÄNGTAR efter blommande fruktträd i vår trädgård...
Jag längtar också efter små blommor som lyser upp...
Eller tänk när det ser ut så här bland odlingsbäddarna igen, sallad i massor...
Ny skördad sallad att grunda räkmackan med som sedan äts ute på solig altan = LYCKA!
Eller när det har gått så långt att man kan börja skörda sin egna potatis, lök & örter, då är det fest!
Snart blir allt detta verkligt igen :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar