Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

torsdag 31 mars 2011

Alltid uppkopplad

Jag & teknik... Men nu så! Från & med nu kan min nya iPhone 4 ge mig uppkoppling överallt. Mycket nöjd :0) Nu befinner vi oss på Hjortsberg i Falkenberg, där jag tidigare suttit med en död dator, äntligen kontakt med omvärlden även här. Jag har med mig mina målar grejor & dukar så jag har faktiskt målat flera timmar i dag, ska måla mer under morgondagen, nöjd i dubbel bemärkelse. Jag återkommer i morgon, ville bara berätta att jag har uppkoppling :0) Som ni förstår är jag på bättre humör i dag ;0)

We are in Falkenberg & I´m happy because a can use my computer & internet with my new iPhone 4 :0)

Teknik i en liten ask, en magisk telefon som kommer bra överens med min Mac Book Pro :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar