Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

tisdag 1 februari 2011

Vänner -del 2

Några fler goda vänner... Ni som känner er träffade som mina vänner & inte har hamnat här, säger jag bara: ni har inte fastnat på bild ;0)

Translation: Some more friends...

Thérese R, vi lärde känna varandra 2000 på Capella gården -det klickade direkt ;0)
Vi har också delat lya :0) En tjej med STOR personlighet, är i den skapande branschen, bor i Stockholm, jag ÄLSKAR att hänga med henne -tillsammans är vi spontana ;0)
Nanna, göteborgare & fru till Bosse, här med Alfons på armen, själv har dem två egna barn. Positiv, glad & så himla äkta :0)
Ann, den enda malmöit som jag känner, alla andra är "inflyttade"här i stan. Vi träffades emot alla odds i vår föräldrar grupp. En glad tjej med STORT driv :0)
Robban som är ihop med Ann, alltid glad & LUGN -inget stressar upp denna mannen ;0) TREVLIGT par!
Anna-Sara, en norrländska som vi lärde känna i Lund. Numera pluggar hon i Oslo där hon bor tillsammans med sin norrman. Hon är ÄRLIG vilket jag uppskattar väldigt mycket!
Louise, fru till en av Daniel´s kusiner, pluggar & är mamma till två lintottar -Alfons sysslingar. Härlig, skön tjej att hänga med!
Engelska Kym & Jonas som är stockholmare här med lille Levon, driver St Herrestads Gästis tillsammans med Christer. Jordnära & sköna människor :0)

2 kommentarer:

  1. Tack Emma! Anser dig och Daniel som goda vänner också, synd bara att vi inte ses oftare! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det synd... Men förhoppningsvis lite oftare nu när du blivit moster ;0)

    SvaraRadera