Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

torsdag 20 januari 2011

STOR handlat

Precis kommit hem från ICA Maxi, skönt att handla lite senare på kvällen när butiken är lugnare & jag strosa omkring själv utan stress. I morgon förmiddag blir det en promenad till Özzen för att bunkra upp med mer frukt & grönt, sen är kylskåpet laddat för helgen :0)

Translation: Just been out shopping groceries, know we are ready for weekend :0)


Här är några av matvarorna jag släpade hem... Bananer, självklart EKOLOGISK mjölk, en hel kyckling till söndagsmiddagen, djupfrysta blåbär & hallon till frukost & mellanmål, en liten vaniljyoghurt till en ny dessert jag ska testa i helgen - en nyttigare sådan...
Extra tunt kokt skivad skinka från charken, våtservetter till Alfons, tunna nudlar till en av helgernas middagar & brungräddat knäckebröd... Tror vi klarar oss ;0)

2 kommentarer:

  1. Kul och rolig blogg som dessutom har fina bilder. Lite trist bara med språket som ibland är lite si så där....
    "Kompiltering"?

    SvaraRadera
  2. Kul med "anonyma" läsare :0) Slarvar tyvärr kanske, skyndar mig lite väl mycket kanske, ska bättra mig!

    SvaraRadera