Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

onsdag 19 januari 2011

Buzy day

Det har gått i ett idag, först nu har jag satt mig ner. Mormor passade Alfons mitt på dagen, först tränade jag & försökte stretcha ut mina ömma muskler efter gårdagens mördande Body Pump. Sedan blev det en snabb lunch på stan innan jag gjorde några ärenden, ett av stopen var hos lollopard, som bekant bloggar jag även för dem. Så ni måste kika in på den bloggen också :0) Jag fotade & hade en liten uppdatering med Valentina som pyntade hela butiken med kampanj skyltar. Senare här hemma fika med mamma & dem vanliga hushållsbestyren & ett par viktiga timmar framför datorn... Redan torsdag i morgon, med andra ord snart helg :0)

Translation: It´s been a buzy day, I went to the gym & later made a visit at lollopard. I´m also blogging for lollopard, don´t forget to check lollopard blogg :0)

Valentina hängde lappar & skyltar i alla modeller inne i lollopard butiken...
För tillfället kan man göra fin fina fynd hos lolloard, 50% på många produkter så långt lagret räcker i januari :0) Spana in webshopen om ni inte har turen att bo i Malmö !

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera