Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

måndag 13 december 2010

Lucka nr. 13

Du kanske inte gillar böcker? Jag tror nog du kan ändra dig, hos Amazon finns alla böcker du drömt om. Jag är en sucker av coffe table books & JUST NU behöver jag inspiration, dem här två böckerna tror jag fyller på mitt egna idé förråd. Designböcker från hotell, fantastisk inspiration även för hemmet enligt mig, speciellt om du är trött på att tänka fyrkantigt som högblanka vita kök, vräkig soffa med liggdel, formpressade stolar & blackboards som numera finns i var mans hem... Jag är också väldigt förtjust i modet som var under 20-talet, kanske skulle sy sig en egen skapelse till nästa års stora fester som väntar... Inspiration ges i alla fall hos Amazon, bara välja & vraka!

Translation: Maby you don´t like books? I think you will change your mind after a visit at Amazon, they have all the books you´ll ever dreamed about. Hoteldesign books I think is great inspiration for the home, I´m also very found of twenties fashion. Thoose two books would be perfect coffe table books to get new inspiration from. Have a look, Amzaon, promise you will find something!

Snygga böcker fyllda med inspiration, JA TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar