Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

torsdag 2 december 2010

Lucka nr. 2

En del av mitt hjärta kommer ALLTID bo i Amsterdam, världens romantiska stad -enligt mig. 2002 flyttade jag dit för att studera textil & produkt design vid Gerrit Rietveld Academie. Det blev lite mer än ett år, en underbar tid, innan jag sedan hamnade som utbytesstudent i Köpenhamn & där jag blev kvar. Har fortfarande fantasier om att flytta tillbaka, nu är det på tok för länge sedan vi var där så en weekend i Amsterdam står definitivt på önskelistan!

Translation: Amsterdam will ALWAYS have a place in my heart. I moved there in 2002 to study at Gerrit Rietveld Academie. I stayed for a year, I than moved my studies to Copenhagen. I still have fantasies to move back to Amsterdam. But right now it would be great with weekend there!


Stockholm i mitt hjärta... NEJ knappast, däremot Amsterdam i mitt hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar