Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

tisdag 2 november 2010

Brev & teckningar

Jag fick en mapp av min mamma som kom från min mormor & morfars bohag. Mappen var fylld med teckningar, brev & dikter som jag har gett mina morföräldrar när jag var liten, snacka om nostalgi tripp. Just nu går jag igenom mappen & funderar på vad jag ska göra med allt, några av teckningarna hamnar troligtvis i ram på väggen. Mitt i nostalgin & alla söta brev & dikter blev jag plötsligt väldigt känslosam & känner att jag saknar min mormor & morfar JÄTTE MYCKET. Hoppas att ni är har ro vart ni än befinner er att ...

Translation: My mother gav me a collection of drawings, poems & letters which I gav my grandparents when I was a little girl. I´m thinking of what I should do with everything, some of the drawings might get a frame & than have a place on the wall. It´s totaly nostalgic & I just realised that i misses my grandparents so much. I hope you are have pice where ever you are...

En mapp med samlade teckningar, brev & dikter.
Visar några bitar av innehållet här...
Jag ska aldrig glömma bort dem...
En dikt tillägnad min mormor som handlar om...
snö...
En blomsterkorg...
Pappa, mamma & jag...
Många brev...
Kommer ihåg att detta var ett favorit papper...
Dessa figurer är mer än någonsin heta idag, mina brorsbarn älskar Hello Kitty...
Morsdag brev till mormor...
Presentkort kan man säga...
Å en julhälsning...
Det värmer i mitt hjärta :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar