Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

torsdag 12 augusti 2010

Alfons hamrar -del 1

Alfons tar sig framåt, hur? Inte är det krypa iallafall, men sittande snurrande, vridande & lite hasande. Han har nu listat ut att vi har ställt leksaker i hans hyllor, satta i en höjd med tanken att han själv ska nå dem. Å nu har han minsann nått, först ut en Brio leksak från mormor, å som han hamrade efter jag hade visat honom tekniken :0)
Nu när jag sitter & skriver detta inlägg försöker Alfons att gömma sig i plastbacken där leksakerna i vanliga fall bor... En mycket busig & framåt kille :0)

Aha, dem har satt en massa roliga leksaker i mina hyllor minsann... Spana in min tuffa matta från Bolagret, har nämligen djur tema på mitt rum :0)
Hamra, hamra, hamra, det var väl ingen konst...
Måste undersöka hammaren lite också...
Hmmm, hammaren kanske passar i denna boxen...
Å så smaka, mycket, mycket viktigt! Hej på er :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar