Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

söndag 1 augusti 2010

1 års jubileum

SURPRICE, vi ska till Köpenhamn, strosa, äta gott & övernatta!
Daniel avslöjade sina planer för mig efter vår lördags frukost, LOVELY :0)
Igår på dagen, idag på datumet, vi firar ett år sedan vi gifte oss :0) Vi fick en helt underbart dygn i vår sydliga favorit & huvudstad, den svenska kan inte mäta sig med denna, eller så kan man bara konstatera att dem båda städerna Köpenhamn & Stockholm bjuder på olika sidor.
Kan bara konstatera, jag ÄR lycklig & har ett fantastiskt liv :0)

Vi reste över sundet & hamnade på ett välbekant ställe benäget nära Ströget, mitt emot Kunstforeningen -ZIRUP!
Två STORA kalla & Daniel som inte är sen med att uppdatera hela världen om hur bra vi har det :0)
Jag åt en Surprime sallad till lunch.
Daniel åt en burgare.
Nöjd, glad & lycklig :0)
Sen knallade vi vidare, besökte H&M som hade coola illustrationer på väggarna :0)
Snyggt! Jag bara ÄLSKAR snygga miljöer :0)
Sen traskade vi vidare till Kungens nytorg där det pågick marknad.
På marknaden fanns det bland annat grönsaker & dessa härliga tomater.
Å fina kronärtskockor...
Gillar denna blomster prydda fasaden speciellt mycket på torget :0)
Efter en dag fylld av mingel på stan återvände vi till Rådhus platsen för att checka in på hotellet, The Square, men nej då, nå´t var galet fel så vi blev satta i en taxi till ett annat hotell. Daniel som noga hade valt ut ett hotell i min smak, blev inget med det... Istället hamnade vi på Hotel Imperial.
Any way, efter lite om & men var det dags att piffa till sig för en natt på byn :0)
Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar