Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

lördag 3 juli 2010

Time out

Idag = vilodag!
Har varit intensivt & kommer framöver vara intensivt. Daniel är i Småland & spelar golf med gamla vänner, jag & Alfons har hängt i det vackra vädret på altanen. Jag har absolut inte gjort någon nytta idag, skönt... Nu har jag stängt in mig i huset, ligger i soffan, framför TV:n, väldigt ovanligt, men idag väldigt skönt :0)

Dagens lunch tallrik.
Rågbröd med ägg & anjovis.
Rågbröd med hummos med avocado.
Ikväll blev det singel grill, piffade till gårdagens biffar med nya grönsaker.
Tzatziki blev över från fredags grillningen.
Mumsig tallrik på solig altan :0)
Grillade grönsaker är mums!
Plockade fram det sista hembakta brödet ur frysen, blev läcker med olivolja på grillen, här med hummos.
Hyrt tre filmer...
Orkar inte med att vara social just nu, behöver ro.
OK, kanske ska göra nå´t åt min vy härifrån soffan innan jag sätter igång filmen...
Livet är skönt, Trevig lördag :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar