Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

fredag 4 juni 2010

Sköna fredag

Först en underbar ansiktsbehandling & färgning av fransar & bryn hos mitt absoluta favorit ställe The organic shop, sedan god lunch. Egen tid är alla värda, perfekt en solig fredag när humöret är på topp inför helgen :0)

Mitt favorit ställe när det gäller hudvård ligger på Drottninggatan vid kanalen.
Här inne döljer sig en liten guldgruva när det kommer till högsta kvalitet av ekologisk hudvård.
Min söta jätte trevliga hudterapeut.
Trevlig luftig lokal :0)
Godingarna står uppradade längs väggarna.
Med mig hem följde en ny Lip & Eye Cream & även en helt ny kräm för mig, Antioxidant Cream, som ska vara lite lättare för huden under sommaren -allt från The Organic Pharmecy. Även ett prov på rengöring, ett nytt amerikanskt märke som känns super fräscht.
Bonus, eco guide över Skåne, här ska det läsas på :0)
Efter min hud session köpte jag med sen lunch hem från Nilsson´s, sushi.
Miso, I LOVE...
Hur gott är inte detta då!?
En nyttig bön & alg sallad slank också ner.
Å så lite maki... Vilken trevlig fredag & då har det inte ens hunnit bli kväll ;0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar