Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

fredag 30 april 2010

Vår valborg

Lunch hemma på terassen, tonfisk sallad när det smakar som bäst. Sen blev det en liten utflykt till marknaden. Nu ska jag byta outfit, Alfons ska snart dricka sin välling & sedan blir det ut & käka på lokal, ses imorgon :0)

Min tonfisksallad med göttig vinigrette på olivolja, balsamvinäger, dijonsenap, svartpeppar salt + bröd & tzatziki.
Mannen min fick tomater på sin sallad också.
Alfons mumsade glatt på sin vagn när vi övriga käkade sallad.
Välkommen till en snabb tur på marknaden som avslutades på en uteservering i eftermiddags solen.
Får det lov att vara en partaj topp någon?
Väskor överallt, ska visa mitt fynd imorgon.
Bazaren.
Reklam...
Blommor i full blom...
Å en lite apelsin mitt i all blomsterprakt.
Lovely...
Kitsch...
Mer blommor...
Å lite mellanmål så man får nya krafter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar