Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

fredag 23 april 2010

TÄVLING

Dags att tävla om en sockersöt 50-tals inspirerad kakbok. Boken är skapad av Linnea & Jennifer som har den gemensamma bloggen Sweetnothing.
För att chansen att vinna ett exemplar av kakboken, besök Sweetnothing för vidare instruktioner. Nu ska jag skynda mig att tävla, för jag vill gärna ha ett exemplar av denna kitschiga bok till min samling i köket & bilderna är underbara. På måndag dras en värdig vinnare, hoppas, hoppas, hoppas! Hmmm, nu blev jag fikasugen. Lycka till & trevlig fredag :0)

Linnea & Jennifer frontar kakboken som de har skapat. 50-tal är deras pryl :0)
Några uppslag, ser super smaskigt ut... STORT + för estetiken i dekorationen, viktigt för mig :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar