Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

onsdag 14 april 2010

Mer nytt

Några fler sommriga plagg som kom med mig hem i måndags. Skäms nästan, vanligtvis handlar jag inte så här mycket, men å andra sidan hur ofta är jag ute själv & shoppar nuförtiden? Längtar tills nästa vecka när palterna ska åka på i medelhavsvärmen :0)


Kjol från H&M. Blommor & ränder dominerar i butikerna.
Värsta fyndet, 50,- på H&M som ska sparas till vinterns fester :0)
Ja så tog jag mig i kragen & ställde mig i en provhytt alldeles utelämnande, blek & ensam... Bikini suger fett att prova... Men gillar den guldiga överdelen till leopard underdelen, alla bikinis kommer från H&M.
Eller med leopard överdel...
Älskar den gröna färgen, men är lite osäker på om jag ska behålla den...
Andra värsta fyndet, också endast 50,- från Gina Trikå.
Sjal går under kategorin accessoarer frö mig, kan inte få för många.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar