Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

tisdag 2 februari 2010

Vita toner

Jag älskar ju färg MEN på sommaren om man lyckas få lite solbränna på sin hy så är det super läckert & fräscht med vitt. Att jag sitter & tittar på sommarkläder nu kan ha & göra med att vintern står mig upp i halsen. Mitt nya mantra: Mars, snart 1:a vårmånaden. Så jag fortsätter leta & drömma om nya härliga kläder att fylla garderoben med. Asos - en klar favoritsida!

Älskar denna modell & rosetten lyckas bli cool på klänningen.
Långklänning ett måste på sommaren, ger en underbar känsla när den virvlar runt varma sommarben, speciellt & kvinnligt.
Klocka & accessoar i ett -självklart val för mig.
Nätt väska i creme.
Matchar väskan med skor, bara för jag hoppas över färg är det extra roligt att skorna är hottade med rosett.
Armband i silver, jag bara gillar det, kan inte förklara varför...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar