Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

torsdag 18 februari 2010

Härliga mönster

Ferm Living är på tapeten i dubbel bemärkelse så att säga. Jag tycker om den röda tråd i deras design, väldigt skandinavisk i min ögon. Jag är älskar färg & mönster men är den "vita väggar" typen, men så tänkte jag använda någon tapet för att få en livfull känsla när jag ska gå igång med att inreda lillkillens rum. Tycker man får mycket bra inspiration av att kika runt på Ferm Living´s hemsida, gillar deras touch av använt & nött samt deras inslag av humor. Använd mer humor i inredning enligt mig, vad är vi rädda för? Varför måste våra hem se så seriösa ut? Inreder vi för oss själva eller för andra? Ta dig en tankeställare :0)

Härliga gula träd. Ett + för stylingen :0)
Kul litet dockskåp med öppen planlösning.
Robotar, wallstickers som är enkla att fästa på väggen har de i många olika varianter.
Kuddar, nästan som dockor.
Sängkläder, finns många roliga serier för barn.
En av mina absoluta favorit tapeter :0)
Grafisk & humoristisk.
Karta som ser gammal, ny, livfull & grafisk ut -underbart!
Så lätt rekvista de använt i sin styling, skönt att slippa se tapeten uppsatt bakom en flashig & dyr soffa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar