Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

måndag 25 januari 2010

Papper

När jag känner för att klä in något, dekorera, tapetsera eller göra kort är fina papper kalas bra att ha hemma. Ser jag ett papper med potens, kan vara en sida i ett magasin som har ett fint mönster, pappersark i butiker, ett omslag eller secondhand butiker som både har affischer & ibland gamla tapeter -ja då är jag framme & lagrar. Äger såklart papper i mängder, många med retromönster som är trendigt i dagsläget & har så också varit en längre tid. MEN det är OK för mig, som 70-talist minns jag ju inte riktigt själv de tidsenliga mönstren & färgerna från den epoken. Säkert därför det funkar så bra idag på "nya" generationer. Hittade fina papper på Inreda som känns mycket retro, super fina tycker jag :0)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar