Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

fredag 29 januari 2010

Fredags fika

Årets första semla till eftermiddagskaffet :0) Att jag inte ätit någon tidigare är konstigt, jag fullkomligt ÄLSKAR semlor. Den jag år idag var OK, men jag ska äta bättre innan årets semel säsong är över. Till fikan bläddrade jag i veckans kakbok, "cookies & brownies" av Linnéa. Tjugo böcker har Linnéa skapat tillsammans med Tasteline & Aftonbladet. Jag hade bara köpt den första "Småkakor", men idag slog jag till på den senaste. De snyggaste kakorna i boken blev jag sugen på att baka, får se i helgen om jag drar igång ett bak...
Trevlig helg :0)

Semla, kaffe & en tidning & kakbok -eftermiddagen räddad!
Linnéas bok denna veckan.
Så kitschigt, älskar kakor som ser ut så här.
Sockersöt prinsesskaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar