Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

onsdag 6 juni 2012

Sveriges nationaldag

En ledig dag mitt i veckan, jo jag tackar jag -men ack så fort den har gått. Solens strålar hittade fram & det har fixats & donats, så är det när man bor i hus ;0) Med andra ord vi har inte firat nationaldagen speciellt mycket mer än att jag nu mumsar i mig en skål med svenska jordgubbar i soffan ;0) Hoppas ni haft en skön dag!

Sweden's National Day. A day off in the middle of the week, thanks I say, but oh so fast it went. We have not celebrated the national holiday that much more than that I´m now munching some Swedish strawberries on the couch ;0) Hope you had a nice day!


Passar på att trycka i mig färska jordgubbar så länge säsongen varar, älskar dessa bär mer & mer för varje år som går -konstigt nog ;0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar