Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

fredag 27 april 2012

Köksprylar

Mellan tupplurarna blir det TV zappande (förvånas över all skit som sänds?!), surfande & slö bläddrande i tidningar -mycket annat orkar jag inte. På nätet hittar jag en del nya roliga sidor med inspirerande shopping, lite farligt ;0)
Har ni spanat in Leilas General Store? Här är några godsaker som jag är sugen på!

Between naps, it becomes TV zapping (amazed over all crap?), surfing & magazinesnot able to other thingsFinds a lot go nice things I'd like to shop, dangerous ;0)
Have you had a look at Leila's General Store? Here are some goodies that I like!



 Mintgrönt löper som en röd tråd genom hela vårt hem (även innan det blev en trendfärg), skulle älska att ha detta finns litermått i mintgröna emalj i köket :0)
 Jag använder redan min mormors gamla emaljgrytor, denna goding är nästan ett måste till vårt kök, perfekt på gasspis också ;0)

 Saknar faktiskt just en sådan, mjölsikt, ett himla praktiskt redskap.
  Tårtfat, JA TACK!
Silar & durkslag kan man inte få för många av!
 Det finns mänger med roliga cupcake kits & snygga sugrör av papper....
 Allt blir ju så mycket roligare med schysta accessoarer ;0)
Avlång pajform gör det faktiskt mycket mer praktiskt att skära pajen i snygga bitar :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar