Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

torsdag 26 april 2012

Hemma igen!

Back & live! Korta drag, i måndags genomförde jag en planerad operation som var ett måste för att min hälsa. Igår kom jag hem, hur skönt som helst! Jag är fortfarande medtagen & väldigt trött. Kommer hålla mig hemma en tid för att läka & komma tillbaka på banan. Tack för att krya på hälsningar!

Back & live! Briefly, last monday, I conducted a planned operationwhich was a must for my health. Yesterday I came home, so nice! I'm still not completely recovered very tired. Will keep me home for some time to heal & get back on track. Thanks for the get well greetings!


I väntan på operationen. Jag väntade & väntade & väntade innan det var dags -då hade jag hunnit bli ganska nervös...
Fina blommor väntade här hemma från kollegorna på jobbet -TACK, det värmer!
Å puss till Daniel som fixar & donar med allt :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar