Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

tisdag 20 mars 2012

Snuva i vårt hus

Vi har sedan helgen haft snuva & hosta i vårt hus, än så länge har jag klarat mig, det är värre med killarna. Alfons blir hemma ännu en dag imorgon med mormor, lika bra det när möjligheten finns. Så inte mycket nytt på fronten förutom jobb, snor & några skratt ;0) Nu ska jag ta en varmt & efterlängtat fotbad!

Since the weekend we have colds & coughs in our house, so far I have done ok, it's worse with the boys. Alfons will stay home one more day with grandmother. So not much new besides work, snot & some laughs ;0) Now a hot foot bath!


Man har det inte roligare än vad man gör det...
Kan ju alltid trixa till det lite & dricka vatten på en mini sked från mitt lilla kök...
Å då har jag ju å göra en stund...
De ni ;0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar