Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

onsdag 14 mars 2012

Ekologisk handkräm

För cirka två år sedan tipsade jag om samma handkräm, med exakt samma bild. Men jag använder fortfarande samma sort från Weleda till mina händer. All handsprit som jag näst intill över doserar i dessa sjukdomstider gör att händerna stramar & känns obehagligt torra. Handkrämen köps till ett mycket vettigt pris & som jag tål + mycket viktigt, är ekologisk :0)

For about two years ago I told you about this hand cream, with the same image. But I still use the same kind from Weleda to my hands. All alcohol for hands, which I almost over dosing, make my hands uncomfortable dry. This is a handcream yoy can get for reasonable price & is organic :0)


Ekologisk handkräm med havtorn från Weleda använder jag flitigt till mina stackars torra händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar