Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

fredag 3 december 2010

Hår, hud & naglar

Ni läste rätt, hår, hud & naglar, dessa tre ting hoppas jag nu förbättras med hjälp av Silica Forte. Mitt hår är inte det bästa just nu, sämre än vanligt, så nu bestämde jag mig att försöka förbättra det på naturlig väg. Jag är som sagt väldigt förtjust i hälsokost, för er som inte känner mig. Har du problem med naglar som hela tiden går av eller risigt hår eller glanslös hud, kanske detta natur medel även är nå´t för dig. Mina piller kommer från CareDirect.se, dem har klart bäst priser på marknaden, spana in! Jag återkommer med utvärdering efter ett par veckor när jag har knaprat i min några kartor med kapslar, haha :0)

Translation: I hope to improve, specially my hair, but also my skin & nails with this product, Silica Forte from CareDirect.se. So I will tell you in a fiew weeks how my hair turnd...

Aldrig besökt denna sida, CareDirect.se, här finns hälsokost i alla former & modeller, I LIKE!
Blister med kapslar som innehåller, förhoppningsvis något som ska förbättra mitt hår...
Silica Forte 60 kapslar, detta ska jag sätta i min nu i 60 dagar.
Fortsättning följer om ett par veckor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar