Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

måndag 29 november 2010

Varm vinter jacka

Snön bara fortsätter att falla vilket innebär att jag behöver en ny & framförallt en VARM jacka, gärna med lite längd. Jag ska försöka ta mig upp på stan dem närmsta dagarna, kan tänka mig att det börjar bli utplockat på vinter kläder nu. Så länge har jag kollat runt på nätet, här här några modeller jag gillar.

Translation: It´s snowing constantly so I really need a new WARM jacket. My plan is to find one before next weekend, meanwhile I´m looking around...

Jag är egentligen ingen fan av täckjackor, har märkt att det finns många modeller för tillfället, men tycker det mest ser tantigt ut. Tack vare det glansiga materialet blir denna jackan ett undantag är denna från ASOS, tror jag gillar den...
Hade kunnat tänka mig något i denna stilen, denna militärgröna rock kommer från Esprit.
Lovely, undrar bara om en fuskpäls blir lika varm som en äkta päls? Den finns hos ASOS.
Mer lurv från Zara.
Så hittade jag denna funky historia i brunt läder hos Mango. Undrar vad det blir, får vänta & se...
Under tiden får jag fortsätta med lager på lager & gamla snowboats...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar