Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

lördag 14 augusti 2010

Gott för in- & utsida

Fredagen startade jag med en ansiktsbehandling hos The Organic Shop på Drottninggatan, mitt absoluta favorit ställe här i stan när det gäller hudvård. Det är alltid en sant nöje att gå dit, söt personal, trevlig miljö & fantastiska produkter som dessutom är ekologiska -ett måste för mig. Kom hem med två nya produkter, ett ansiktsvatten frånThe Organic Pharmecy & en rengörings mjölk från Suki, bägge känns jätte bra. När jag kom hem funderade jag ett slag på om jag skulle ge mig på att blanda en grön skön juice, men gjorde min för tillfället klassiska jordgubb/apelsin/lime juice. En mycket trevlig fredags förmiddag :0)

Vacker färg...
Å sååå god... Stärkande, uppiggande & vitamin berikande :0)
Mina nya produkter från The Organic Shop, 100% rena.
Suki är ett helt nytt märke för mig, uppfriskande doft & innehåll av citron.
The Organic Pharmecy från England, sagt det förr & säger det igen -proffsiga produkter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar