Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

onsdag 7 juli 2010

Godmorgon i kaoset

Hur står det till så här med min familj en solig onsdags förmiddag i början av juli?
Alfons & jag gick upp imorse, åt frukost, packade hans väska, satte oss i bilen & körde hem till mamma/mormor där Alfons ska spendera sin dag. Min kära man har 39 graders feber & huset ser ut som ett helvete. Bara att köra på, tvättmaskinen är igång, förmiddags fikan snart avklarad. Jag ska strax ta på mig arbetsbrallan & fortsätta måla skåpen i köket. Ska också berätta att jag HATAR kaos & stökighet. Trevlig onsdag på er...


Min frukost vid det mycket inbjudande bordet...
Steg nummer två är taget, nu äter jag även min frukost yoghurt i djupa pappers tallrikar...
Alfons gjorde mig sällskap med en bunt leksaker :0)
Kokplattorna inklämda i mycket stökigt rum...
Å där har vi kylskåpet mitt i allt...
Köpte med min färsk bröd efter ha lämnat Alfons, förmiddagsfika & Daniel har lyckats ta sig upp för att surpla te, juice & vatten. Vi hoppas på bättring när det gäller alla plan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar