Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

onsdag 9 juni 2010

Aktiv dag

Alfons fick en dag hos mormor, jag själv hade många olika stop. Första stopet Forum för träning, svettigt & härligt. Hoppade sedan in i bilen & åkte till Lund för att klippa & slinga håret hos bästa frisören Kristin på Bruns salong. Håret blev super bra, ska försöka få en bild på det senare. Tillbaka till Malmö, lunch med Daniel, åt god fisk på Brogatan. Första gången vi provade lunchen där, annars brukar vi går dit kvällstid & äta A la carte. Sen blev det en tur till Länsförsäkringar för uppdatering av just det, försäkringar. Vidare hem till mamma/mormor för fika. Väl hemma igen hanns det både med en långpromenad, pimpning av möbler (ska visa senare), middag & ett bad för Alfons. Så har min dags ett ut, dags för soffan tror jag bestämt :0)

Kaffe/te bordet uppdukat hos Bruns salong vid Mårtens torget i Lund.
Multi Kristin, snackar telefon samtidigt som hon penslar färg i mitt hår :0)
Färgen värkar, jag softar med tidningar & kaffe med kaka :0)
Vipps, så var vi Brogatan i Malmö. Liten cous cous sallad & surdegsbröd innan lunch rätten.
Smarrigt värre, prima lax med färskpotatis, vår primörer, spenat & citron Hollandasie :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar