Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

onsdag 10 mars 2010

Nya saker

Ååå vilken mysig dag, IKEA & Stof & Stil samt en långfika med semlor. Min mamma shoppade loss till Alfons rum, nya sängkläder, täcken, gosedjur & lite annat smått & gott. Själv fyllde jag på med de klassiska förbrukningsvarorna från IKEA så som ljus, sevetter & diskborstar. Hur som helst kom vi iallafall glada hem med fyllda påsar :0)

Dagen började med att jag fick denna bok av min snälla mamma, TACK :0)
Diskborstar, dem är superbra tycker jag. Använder dem blå till vanilg disk & de gröna till pannor & grytor.
I vårt hus använder vi servetter till alla måltider, vardagslyx som verkligen höjer.
Ljus med vaniljdoft, underbar doft för en så liten peng. Perfekt på toaletten :0)
Stor konsument av ljus.
5 bilder för 25,-. Tror egentligen de är tänkta för inramning, men jag använder dem som kort till födelsedagar & liknande.
Krokodil till Alfons.
På fyndhörnan gjorde jag ett riktigt klipp. En stor hög med tyger för endast 40,-, vad jag ska använda dem till får ni vänta med att se...
Mer fynd, gröna ramar blir fina att blanda tillsammans med andra på Alfons rum.
Vi kunder inte låta bli... Nu har Alfons fått sina första ute leksaker som ska användas i sommar :0)
Detalj från en hängförvaring, har en idé på G för den...
Liten leksak som är har bitbara öron.
ÄLSKAR pärlhyacinter, fina till bordet.
Tyget från Stof & stil ska bli spjälsängs skydd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar