Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

fredag 26 mars 2010

Mat inspiration

Sitter & planerar mat, skriver inköpslista för helgen & kommande veckan. Fredag & våren är äntligen här på riktigt, fåglarna kvittrar, solen skiner från blå himmel, vårblommorna blomstrar & humöret är på topp. Prenumererade tidigare på Allt om mat med idag nöjer jag mig med att besöka deras webbsida då & då, bra som just idag när jag behöver lite inspiration :0)

Salladen med räkor ser underbart fräsch & god ut. Hmmmm tror det får bli en räkcoctail till förrätt ikväll...
Sill, sill, sill -snart påsk & sillen är viktigast på vårt påskbord. Påminner mig om att jag måste lägga in en beställning hos min mamma om sill.
Våffeldagen var igår, men jag tänkte att vi skulle ta våfflor på söndag istället :0)
Bilder: Allt om mat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar