Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

söndag 7 mars 2010

80-tal för mig

Ligger på soffan i hytten dagen efter en massiv omgång av magsjuka. Är extremt trött på sjukdomar & vinter. Drömmer om lyckliga dagar i solen, bara att inse vinter & snö är verkligen inget för mig... Hoppas att den sista snön har försvunnit hemma i Malmö när vi återvänder imorgon. Men först ska vi ansluta helgen här i snöiga Norge med en lördagsmiddag i dag söndag -kan säga att den blev inställd igår... Här har jag hittat några ting till min stundande vår garderob från Forever 21, hotta ting -inget merseri för mig :0)

T-shirt a`la 80-tal känns kul till jeans.
Ännu mer 80-tal till mig, riktig barndoms nostalgi.
Hade verkligen älskat denna väska att slänga träningskläderna i till gymmet.
Å kommer ihåg killarna i klassen när de flaschade med klockor som den här. Nu kan jag tänka mig en själv.
Korall färg blir fint för fossingarna.
Gillar ju som bekant STORA örhängen.
Maffigt halsband kan pigga upp något enkelt.
Halsband & så en...
matschande ring till såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar