Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

söndag 7 februari 2010

Vintage på nätet

Har skrivit om amerikanska Etsy tidigare, en sida med många kategorier av saker till försäljning. På Etsy kan man verkligen finna "egna" prylar, jag kan sitta & kika på saker i timtal. Idag har jag inte fått mycket vettigt gjort på grund av min trista mage, så mycket av tiden har jag har spenderat tid framför datorn. På Etsy fann jag massor med läckra vintage accessoarer, påminner om accessoarerna jag har efter min farmor & ja, jag älskar accessoarer, gärna gamla med en historia om svunna tider :0)

Vilken ring, älskar att det är så mycket av allt på den. BLING, BLING...
Blommigt & sommrigt, örhängen med en matchande brosch.
Handskar börjar komma tillbaka, de här hade varit läckta till en jeansjacka i vår... Optimalt för mig som ALLTID är frusen.
Snyggt armband med transparanta berlocker, känns trendigt & något som faktiskt passar till allt.
Öronclips i massor, ååå så fina...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar