Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

onsdag 24 februari 2010

I mina gömmor

Jag sorterar & rensar i mina gömmor, högar av samlade sparade papper som jag i tanken tänkt fixa med sen... Istället fixar jag med det nu & hittar oväntade, bortglömda trevliga små ting som gör mig glad :0)

En pärm med samlade teckningar från min barndom hos mormor & morfar. Kolla in dekalerna, hahhaha:0)
Konstnärligt & fritt...
Jag älskade redan som barn färg & form. Min morfar & jag höll alltid på & kladdade.
Underbara gubbar :0)
Har jag gett mig på att teckna serie rutor eller vad är det?
Urklipp, saker som inspirerar...
Goda viner vi sprungit på, tänkt skapa ett vin register i datorn...
En fin teckning jag tänker rama in, skapad av mitt ena brorsbarn.
Hittade min klippbok, nu kan jag fortsätta att fylla den...
I min bok finns roliga idéer samlade, som inspirerar när jag ibland är tom...
Coola skor :0)
Lampskärmar producerade av ett holländskt företag.
Ideér till väggar & mycket, mycket mer... en liten skattgömma jag skapar till mig själv :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar