Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

lördag 6 februari 2010

Fika

Min mamma & hennes sambo trillade in på en fika idag, med sig hade hon nybakta muffins i två olika varianter :0) Utmärkt, jag älskar att fika på helgerna & så gott med någon annans fikabröd för omväxlings skull. Så vi samlades runt bordet & intog muffins som också utvärderades. Att det blir utvärdering säger sig själv när det är två sorter, blir då så enkelt att man sitter & jämför. Vinnaren i alla kategorier blev CHOKLAD muffins :0)

Fluffiga muffins trängs på fatet & vill bli uppätna bums :0) Leopardformarna är en present från mig till min mamma, kitschigt härligt.
Om jag nu får säga utan att det låter konstigt, men vinnaren blev den här rackaren som innehåller choklad x 3 :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar