Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

måndag 15 februari 2010

Efterlängtad

Min favorit kategori inredningstidningar just nu är Family Living, den innehåller väldigt mycket inredning samt bra resetips för oss med barn. Men väntan är lång mellan tidningarna, lite för lång enligt mig. Men idag är min längtan över för denna gång, en ny tidning landade i brevlådan idag & innehållet ser lovande ut efter en snabb titt i den. Senare ikväll ska den sträckläsas med en kopp te... Jag längtar :0)




1 kommentar:

  1. TACK!
    Den ska snartast inhandlas nästa gång jag är i sverige landet!
    Jättebra blogg, jag är just igång att fixa Noahs rum :)
    Ska ha ferie i nästa vecka men ska vi inte ta o ses efter det?
    Kram o tack för braiga tips :)
    Fia

    SvaraRadera