Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

tisdag 9 februari 2010

Eco för hela stora slanten

Vinter & kyla betyder torr hud & eksem för mig, tyvärr. Mitt ansikte har i år drabbats av en total öken torka vilket är öken trist, för ansiktet går inte att gömma undan som armarna gör i en långärmad tröja. Beslöt mig idag för att försöka få bukt med mitt torra ansikte & tog en tur till The organic shop här i Malmö. Absolut en av mina bästa butiker här i stan, de säljer ENDAST ekologisk make up & hudvård + gillar deras kunskap & service. Två helt nya produkter för mig ska jag nu ge mig i kast med, Double Rose Ultra face cream & Lip & Eye cream från Organic Pharmecy. Fukt, fukt, fukt ska mitt ansikte nu få. Har sedan tidigare några andra produkter som jag använder flitigt från Organic Pharmecy, toppen kvalitet så jag kommer bli mycket besviken om mina nya krämer inte funkar... HOPPAS :0)

En av de bästa butikerna i stan :0) Danskarna är helt tossiga i den...
Nya mirakel hoppas jag på! En ny läpp penna från Dr Hauschka slank också med :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar