Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

torsdag 21 januari 2010

FÄRG till mig

Jag fortsätter surfa omkring & spanar in vårens mode. Gled senast in amerikanska Forever 21, en kedja med stort utbud. Minns butikerna när jag var i NY, tokfyllda med prylar till fyndpriser. Färg, färg, färg i fruktiga & blommiga mönster på nätta klänningar & överdelar, stora kralliga 80-tals smycken -det är precis vad jag känner mig sugen på nu. Fortsätter vänta på våren, ett steg i rätt riktning är att solen har ännu inte gått ner för dagen & då är uret redan fyra :0)

Mumsiga små körsbär piggar upp på denna färgrika överdel. Kan man inte bli glad av detta???
Eller en hyllning till Paris i läckert mintgrönt, mums!
Kan inte få nog, klänningar kan man inte ha för många. Hur fin som helst!
Ännu mera blomsterprakt. Modellen är mycket smickrande för, ja iallafall min kropp.
Å varför inte en till, värt när man hittar plagg som man trivs i...
Mönstret känns 50-60-tal med rätta längden till bruna ben.
Jag använder själv ekologisk make-up men färgerna här är hel rätt, VÅGA mer färg & inte bara svenskt mes beige & brunt till ögonen...
Ljuva åttital, flätat & stort = sååå coolt.
Grönt är skönt, inget snack om saken. Våga bära en stor ring till en enkel vardags outfit, oslagbart! Passar fint ihop med...
detta glammmiga & kitschiga armband.

Ljusgröna pärlor, 20-tal möter 80-tal, påminner om mormor & farmor -underbart!
Klart det ska var körsbär i öronen också, inbjuder kanske till ett litet naffs :0)
Djurisk funkar även i vår, med dessa på sig passerar man ingen obemärkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar