Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

onsdag 20 januari 2010

Vår garderob

Till våren har vi tänkt oss en liten tur ner till Medelhavet. Jag sitter nu framför datorn & drömmer om värme, är så ruskigt trött på snö, slask, eksem & bylsiga kläder. Seglade in på Asos sida, behövde inte leta någon längre stund för att hitta kläder & accessoarer i pigga färger & roliga former. Älskar struktur på kläder & kitschiga accessoarer -kan ALDRIG få för många av dem! Här några saker jag hade önskat mig till vår garderoben :0)

Enkel, kvinnlig klänning som lätt piffas till med accessoarer.
Underbar färg!
Cool struktur på kjol.
Läcker sko, som sitter stadigt på foten trots höjden på klacken.
Jag är en samlare av Converse skor, vita är ett absolut måste till våren.
Finns det kvinnor som inte gillar handväskor? Den här &...
den här vill jag ha.
Brosch, den är bara så Emma.
Roliga armband, funkar till allt.
Skärp piffar upp den enklaste dressen.
Jag känner mig naken utan nagellack, farmor var min största inspirationskälla för målade naglar.
En av varje kulör, tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar