Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

måndag 16 september 2013

Detox -dag 1

Jag har inlett veckan med detox & en rejäl förkylning på det. Men med alla vitaminer som jag hinner stoppa i mig borde jag snart bli friskt -tycker man... Jag har tyvärr med dagens förutsättningar rört mig minimalt & bara legat på soffan. Förutom mina bilder på maten nedan (tyvärr riktiga skitbiler, kameran har börjat sagga ihop), så har jag druckit litervis med vatten, ekologiska gröna & örtteer samt ett äpple också. Här min dag ett i bilder, som egentligen skulle kunna vara vilken dag som helst i vardagen för mig. Ska erkänna att en kopp kaffe hade varit riktigt gott på förmiddagen ;)

I have started the week with detox & a nasty cold on it. But with all the vitamins I should soon be healthy -I think... Unfortunately I have with current conditions moved minimal today. Besides my pictures of the food below (unfortunately shit images, the camera has begun to fall apart), so I've been drinking gallons of water, organic green & herbal teas & ate an apple too. Here my day one in pictures, which really could be any day for me.


 Innan frukost: Ett glas rumstempurerat vatten med färskpressad citron & färsk riven ingefära + detox tabletter & en näve med vitaminer.
 Frukost: Naturell yoghurt med kanel, hemblandad müsli, blåbär & björnbär + eko grönt te.
 Förmiddag: 1 kopp eko grönt te + 1 äpple från trädgården.
Lunch: Vegetarisk kryddstark röd curry/kokos soppa med grönsaker toppat med äpple.
 Eftermiddag: 2 sesamfinncrisp med 1 mosad avocado, basilika, gula tomater från trädgården, kryddor + eko örtte.
Middag: Klar grönsaks/kycklingssoppa.
Nu väntar en kopp kvällste & kanske en frukt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar