Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

måndag 14 november 2011

En gnutta vardagslyx

När jag ikväll kom hem sent, trött efter en lång dag, så är det väldigt lyxigt att bara få krypa upp i soffan & drömma sig bort i ett alldeles nytt tjockt & glossigt nummer av ELLE som dimpt ner i brevlådan -efter ha pussat massor på Alfons. Jag begär inte mycket mer en måndagskväll som denna :0)

It is so nice & luxurious to just sit on the couch & read a new edition of ELLE, I ask no more of this monday night :0)


Två tidningar som jag nu går loss i...
Jag skulle nog kunna ägna mig åt shopping hela dagarna -om tid & pengar fanns... Skulle säkert bli uttråkad förr eller senare ;0)
Påminner mig om att jag faktiskt vill ha ett nytt rött läppstift :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar