Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

lördag 21 augusti 2010

Kära Möllan

Malmö festivalen är i full gång, vi tog en tur på sena eftermiddagen med bestämde oss efter en stund att dra oss tillbaka till Möllan där vi hamnade på Ölkaféet. Varsin öl, bakad potatis & en liten kille som fick allas uppmärksamhet mitt på bordet. Så skönt att bara sitta & kika på alla karaktärer som susar förbi... Nu ska jag förbereda en sallad för i kväll kommer Chrille krokodil förbi på en sen grillning från St Herrestad.
Trevlig kväll på er :0)

Ölkaféet är det snabba rätter till schysta priser som gäller :0)
Liten kille som fått åka cykel runt om stan.
Det bästa man har sätter man på bordet :0)
En glad Emma på Möllan -jag :0)
Daniel beställde en bakad potatis med skagen röra, potatisen syns inte ens :0)
Själv beställde jag en bakad potatis med lax & hovmästarsås :o)
Alfons käkade garnityren på våra bakade, en mycket trevlig tidig kväll med mina killar på stan :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar