Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

fredag 22 januari 2010

Bokfynd

Jag tillhör kanske inte dem som tycker att "fixa själv" böcker är någon större hit, faller istället för inredning, konst & design böcker dvs äkta coffee table books. Men nu slog jag iallafall till på en fixa bok, ska erkänna att priset avgjorde, 29,-. Saken är den att boken faktiskt öppnar upp för ett vidare tänk, typiska saker & idéer som jag annars skissar ner i min bok. Nu finns dem redan samlade i detta lilla bokfynd, inte unikt på något sätt men trevligt & enkelt :0)


Kommer inte fylla upp särskilt stor plats i bokhyllan, liten & nätt mitt senaste fynd.
Alla rum har sitt egna kapitel.
Som jag sa, inga unika idéer men enkel & inspirerande.
Boken ger en modern känsla, inte känslan av 20 år tillbaka i tiden som jag annars tycker brukar vara ett typiskt drag för denna typ av böcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar