Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

fredag 20 augusti 2010

Utflykt

Min lilla kamera är återfunnen sen förra helgens äventyr, så jag bjuder på några bilder från vår lördags kväll på Österlen. Vi hann med ett stopp på St Herrestad Gästis, Ystad & till sist konsert på Öja. Bilderna är inte av bästa kvalitet, men, men... Flasch back & trevlig fredag på er :0)

Daniel rattade vår bil ner mot Österlen igen det värsta regnvädret på mycket länge, läskigt...
Första stoppet, St Herrestads Gästis där vi hängde i köket med Christer, Jonas & Kim. Spana in den gigantiska squchen som kommer från deras köksträdgård :0)
Jonas är i full gång med att langa ut kvällens tre-rätters, här förrätt, en klassisk skagen toast.
Jag gillar skarpt att dem använder sig av loppis porslin till förrätterna, variation & personligt. Här gamla Rörsstrand tallrikar, finns bland annat att fynda på Tradera.
Fint kött till huvudrätten skärs upp.
Jag blir bara sugen att se köttet...
Sedan åkte vi vidare till Ystad där vi samlades innan konserten hemma hos Anders, Hanna & den trötta, gamla med snälla hunden Nelly.
Vi beställde sushi, super fräsch :0)
Mums, tröttnar aldrig på sushi...
Så var vi på plats på Öja, Marck & Mia :0)
Daniel & jag :0)
Chrille var också med efter ha bommat igen köket på St Herrestad för kvällen :0)
Chrille är också inte bara en mycket duktig kock utan också väldigt duktig å att göra grimaser :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar