Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

torsdag 25 februari 2010

BOKREA

Idag startar bokrean. Jag överväger starkt om jag ska beställa på Adlibris som jag tycker har ett bra utbud, istället för att trängas på stan i bokhandlarna. Pocket böcker har jag en trave som ligger olästa så jag behöver inte fylla på det lagret, men andra böcker går bra... Vi älskar böcker i vårt hus, vi har fyra fyllda skåp -och fler behövs snart. Böcker är mysigt att använda i inredningen, så jag fortsätter att fylla på :0)

En perfekt present till min kära mamma...
Vi är som besatta av att odla egna tomater, vi spara frön, driver upp & matar dem med kärlek. En tomatbok fylld med bra tips skulle sitta fint.
Gillar Jacobs recept stark, god & smakrik hälsa för hela familjen.
Till min lilla trolll som börjat käka riktig mat, kanske kan berika mig med mer kreativa recept.
Älskar champange, jag blir lycklig & får alltid garanterat ett leende på läpparna. Kul att kunna briljera med kunskap om drycken på nästa skiva :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar