Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

fredag 25 december 2009

Prima klappar

Hela vår familj fick toppen fina julklappar från alla våra övriga familjemedlemmar & av min man fick jag, som vanligt, jätte fina klappar. Får erkänna att vi blir vansinnigt bortskämda. Nu ska alla klappar, med STOR glädje avnjutas på sina sätt :0)

Med posten från Norge kom denna fina kalender från mina brorsbarn/gudbarn :0)

Underbart gosig elefant fick sonen till sin ark av mormor.
Urläcker klocka/accessoar från min man.
Trallvänlig "nostalgi tripp" med LeMark, perfekt i bilen. Presentkort från Tjallamalla, en av mina absoluta favoritbutiker.
Maken vet att jag är TOKIG i choklad... Ni kan lugnt räkna med mycket choklad bakning framöver.
Från min kära mor: Iitala vaser, klassikern som äntligen fått göra entré i vårt hem :0)
STOR stabil mortel i marmor, we like!
Skarpa knivar & presentkort från Åhléns +...
råsaftcentrifug från svärföräldrarna. I januari startar vi upp med nyttiga drycker efter tokfrossan i december.
Jag & sonen knåpade ihop muggar på Extra Film´s hemsida till pappa, far- & morföräldrar, att skrytsamt dricka sitt kaffe ur på respektive jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar